Asistent/ka generálního ředitele

Co Vás v práci čeká?

  • administrativní podpora vedení společnosti
  • organizace schůzek, koordinace termínů
  • plánování služebních cest (objednávání hotelů, letenek, zajišťování víz)
  • zajišťování a příprava podkladů
  • evidence a archivace dokumentů (smlouvy, zápisy, korespondence)
  • samostatné plnění úkolů
  • spolupráce s ostatními odděleními
  • zajištění chodu kanceláře

Jak to u nás funguje?

  • zaškolíme Vás, nejste hozeni do vody
  • nabízíme balíček benefitů:
    • 5 týdnů dovolené
    • dotované závodní stravování – výběr ze 6 chutných jídel
    • po roce příspěvek na penzijní připojištění
    • zdravotní program – vitamíny, očkování atd.
    • kulturní a sportovní akce

Co byste měli splňovat?

  • ukončené SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického zaměření
  • praxe na podobné pozici min. 3 roky
  • znalost angličtiny na úrovni B2 (slovem i písmem) podmínkou
  • znalost ruštiny na úrovni A2
  • znalost práce na PC (MS Office – Outlook, Excel, PowerPoint)
  • zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
  • profesionální vystupování
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost pracovat pod tlakem
  • časová flexibilita, pečlivost, spolehlivost, schopnost operativního řešení vzniklých situací

Jak se přihlásit a co se bude dít?

  • zašlete životopis na email kariera@farmak.cz
  • zavoláme a domluvíme si schůzku dle Vašich možností
  • popovídáme si
  • rozhodneme se, zda se k sobě hodíme
  • pokud ano, domluvíme se na nástupu

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost FARMAK, a.s., IČ 451 92 961, se sídlem Na vlčinci 16/3, Klášterní Hradisko, 779 00 OLOMOUC, tel. 587 430 111, e-mail ceo@farmak.cz, zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy na inzerovanou pozici. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které jistě nepřekročí 3 měsíce. Pří zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se také můžete obrátit se stížností.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde. rozumím