Specialista technického nákupu a správy náhradních dílů
Co Vás v práci čeká?
- Specifikace, objednávání a nákup náhradních dílů pro stroje a zařízení ve výrobě léčivých látek
- Nákup technického materiálu, správa objednávek a evidence v ERP systému
- Příjem technického materiálu na sklad, kontrola dodávek a správa pojistných zásob
- Vedení a pravidelná aktualizace technické dokumentace a databáze náhradních dílů
- Schvalování a hodnocení dodavatelů, včetně účasti na dodavatelských auditech
- Aktivní vyhledávání nových dodavatelů a návrhy úsporných řešení
Jak to u nás funguje?
- Pracujeme v týmu
- Nabízíme balíček benefitů
- 5 týdnů dovolené
- 7,5 hodinová flexibilní pracovní doba
- sick days
- možnost home office
- dotované závodní stravování – výběr z 5 chutných jídel
- po roce příspěvek na penzijní připojištění
- cafeterie
- zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
- kulturní a sportovní akce
- Multisport karta
Co byste měli splňovat?
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru (chemie, strojírenství, elektrotechnika, automatizace apod.)
- Praxe v oblasti technického nákupu, údržby nebo správy náhradních dílů – výhodou zkušenost z farmaceutického, potravinářského či chemického průmyslu
- Orientace v technické dokumentaci a strojních komponentách
- Dobrá znalost práce s MS Office
- Znalost práce s ERP systémem (např. SAP, Helios, Infor či jiný)
- Systematický a samostatný přístup k práci
- Komunikační dovednosti a schopnost týmové spolupráce
- Znalost angličtiny na úrovni min. B1.
Jak se přihlásit a co se bude dít?
- Zašlete životopis na email kariera@farmak.cz
- Zavoláme a domluvíme si schůzku dle Vašich možností
- Popovídáme si
- Rozhodneme se, zda se k sobě hodíme
- Pokud ano, domluvíme se na nástupu
Kontaktní formulář - pracovní pozice